Moniek Smit Coffee Consulting (MSCC) biedt diensten aan ervaren professionals die slim willen ondernemen in de koffiemarkt. De diensten van MSCC zijn geschikt voor zowel nieuwe als ervaren ondernemers. 

Centraal staat de focus op Slim Ondernemen. Ondernemers maken hierdoor de juiste keuzes waarmee ze met zekerheid kunnen (gaan) ondernemen en blijven groeien, zodat er ruimte is voor de eigen ‘drive’ en passie.

 

Slim Ondernemen in de Koffiemarkt:


 

Waardescan zodat je direct ruimte krijgt voor actie

 

“Wat moet ik doen?” en “Hoe kom ik nu verder?”

 

Dit zijn vragen waar veel (aankomend) koffie-ondernemers tegenaan lopen.

Met een Waardescan krijg je direct inzicht in wat voor jou een goede volgende stap is, zodat je direct ruimte krijgt voor actie.

De Waardescan is een telefonische sessie van ongeveer een half uur met Moniek Smit.

 

Je kan de Waardescan hier GRATIS aanvragen. 

 


 

Telefonische coaching zodat je zelf met focus blijft werken aan je bedrijf

 

  • Vier telefonische sessies, waarbij je met focus werkt aan een gesteld doel voor je bedrijf of voor jou als ondernemer.
  • Tijdens iedere sessie krijg je suggesties waarmee je zelf aan de slag kan gaan.
  • Het is aan jou om ook echt aan de slag te gaan, no excuses!

 

Voor als je weet hoe je iets aan kan pakken, maar er niet aan toe komt.

 

Laat weten dat dit iets voor jou is!

 


 

1-op-1 Focusdag zodat je snel een grote stap kan zetten voor je bedrijf of project

 

 Tijdens een 1-op-1 Focusdag pakken we samen één onderdeel van je bedrijf of project aan waar je zelf niet helemaal (of helemaal niet) uitkomt.

 

  • Focusdagen zijn bijzonder effectief voor het nemen van beslissingen voor je bedrijf. Het nemen van een verkeerde beslissing kan enorm duur zijn, helemaal voor de start van een nieuw bedrijf, project of concept.
  • Aan het einde van een 1-op-1 Focusdag ga je naar huis met een praktisch uitvoerbaar plan waar je achter staat. Je krijgt geen standaard oplossingen, ieder plan is uniek.
  • Na deze dag hebben we nog twee maal telefonisch contact zodat je direct aan de slag gaat met de implementatie.

 

Voorbeelden van 1-op-1 focusdagen zijn:
 

Kiezen voor OndernemenIs ondernemen met koffie iets voor jou? Hak de knoop door!

Kiezen voor een eigen concept – Giet je ideeën en ideaalbeeld in een uniek concept, passend bij jou en bij de markt.

Verkopen met een slim (online) systeemHoe gebruik je het internet slim en blijf je nieuwe klanten krijgen? Maak het jezelf makkelijk!

Verkoopgesprekken zonder stropdasHoe je informeel kan verkopen en toch professioneel blijft.

Nieuwe producten lancerenEen nieuw product lanceren met een klein budget.

 

Wil je ook snel resultaat? Kijk hier voor meer informatie!