Met MSCC zorg ik ervoor dat professionals in en op de koffiemarkt blijven groeien in hun vak.- Moniek Smit

Koffieprofessionals zijn gedreven vakmensen die actief zijn in de koffiemarkt. Mijn focus ligt bij de Out-Of-Home-markt.

Jij bent bijvoorbeeld:

  • Marketing en Sales professional
  • Leverancier van koffie en koffiemachines
  • Koffietrainer
  • Koffie-ondernemer of freelancer
  • Barista
  • Teamleider/manager horeca
  • Ervaren professional die toetreedt tot de koffiemarkt

 

Kennis delen = Groei

Ik merk dat product- en marktkennis een steeds grotere rol spelen bij zakelijke en commerciële contacten.

Slimme koffieprofessionals met essentiële kennis groeien snel in hun vak. Zij zien de kansen en bedreigingen op de markt en de sterke punten van hun klanten en leveranciers.

Herken je dit:

  • Jouw klanten verwachten dat jij een bron van informatie bent;
  • Jouw klanten zijn gesteld op de persoonlijke aandacht die je geeft;
  • Jij ziet in dat de kwaliteit van jouw connecties en netwerk invloed heeft op jouw groei;
  • Je begrijpt dat investeren in die kwaliteit enorm waardevol is.

 

Blijven Groeien

Ik leer graag over het product koffie en de koffiemarkt. Ook volg ik ontwikkelingen op het gebied van online marketing en sales op de voet. Ik werk volgens een businessmodel anno 2013.

Voeg deze drie dingen samen en het resultaat is een frisse blik op de koffiemarkt, toegankelijk gepresenteerd.

Geen dikke rapporten vol cijfers en staafdiagrammen maar wel uitgesproken fingerspitzengefühl en eigen ervaringen. To the point.

 

Mijn kennis en kunde deel ik graag met jou. Zodat ook jij kan blijven groeien.

Want ik geloof dat je met de essentiële product- en marktkennis je huidige connecties verstevigt:

  • Jouw gesprekken met klanten en leveranciers verlopen soepeler.
  • Jullie begrijpen elkaar makkelijker en zetten samen stappen vooruit.

Kennis delen = Groei

Ik stuur regelmatig updates naar koffieprofessionals, deze kan je gratis ontvangen:



Gratis updates in je mailbox
E-mail:
 Je krijgt gratis updates in je mailbox (geen spam).

<

Horeca-ondernemers: meer waarde uit je koffie halen