Project: Introductie Alproccino

Alproccino

Opdrachtgever: Alpro

Opdracht: geef advies bij marketing beslissingen en bij productontwikkeling, stel een promotieteam samen, adviseer bij verkoopgesprekken, stel Alproccino voor aan de koffiemarkt.

Looptijd: september 2010 – heden

Resultaat: Credibility en productacceptatie bij de doelgroep.

Website Alproccino

 

Project: Presentatie ‘het nieuwe koffiezetten’

presentatie koffiezetten

Opdrachtgever: Simon Levelt

Opdracht: presenteer ‘het nieuwe koffiezetten’ aan franchisenemers.

Looptijd: februari 2012 –  maart 2012

Resultaat: Het ingewikkelde is simpel gemaakt. Verkoopargumenten voor high-end producten bij ondernemers.

 

 

Project: Introductie koffiemerk

Bazar Coffee and Tea

Opdrachtgever: Heineken

Opdracht: adviseer bij productontwikkeling en communicatie met horeca. Ontwikkel en geef training aan vertegenwoordigers. Ontwikkel een kwaliteitsprogramma voor horecaklanten. Uitvoering voor Barista Company.

looptijd: mei 2008 – mei 2012

Resultaat: Introductie is succesvol. Verkoopteam is zeker over productkennis en baristavaardigheden.

Bazar Coffee and Tea

 

 

Project: Ontwikkeling Koffie- en Theetraining

Koffie en Thee, Goed Getapt

Opdrachtgever: Siebenheller & Partners

Opdracht: ontwikkel een 1-daagse koffie- en theetraining voor horecamewerkers, passend binnen het Goed Getapt Programma. Verzorg de training op locaties in Nederland. Uitvoering voor Barista Company.

Looptijd: november 2007 – december 2011

Resultaat: De koffie- en theetraining wordt door de deelnemers als goed gewaardeerd. Horecamedewerkers brengen de nieuwe kennis en kunde direct in de praktijk en voelen zich zekerder over de producten koffie en thee.

 

Neem contact op om jouw weg op de koffiemarkt zonder valkuilen te volgen. Of bekijk contentprojecten.