Project: Introductie Alproccino
Opdrachtgever: Alpro
Opdracht: geef advies bij marketing beslissingen en bij productontwikkeling, stel een promotieteam samen, adviseer bij verkoopgesprekken, stel Alproccino voor aan de koffiemarkt.
Looptijd: september 2010 – heden
Resultaat: Credibility en productacceptatie bij de doelgroep.
Project: Presentatie ‘het nieuwe koffiezetten’
Opdrachtgever: Simon Levelt
Opdracht: presenteer ‘het nieuwe koffiezetten’ aan franchisenemers.
Looptijd: februari 2012 – maart 2012
Resultaat: Het ingewikkelde is simpel gemaakt. Verkoopargumenten voor high-end producten bij ondernemers.
Project: Introductie koffiemerk
Opdrachtgever: Heineken
Opdracht: adviseer bij productontwikkeling en communicatie met horeca. Ontwikkel en geef training aan vertegenwoordigers. Ontwikkel een kwaliteitsprogramma voor horecaklanten. Uitvoering voor Barista Company.
looptijd: mei 2008 – mei 2012
Resultaat: Introductie is succesvol. Verkoopteam is zeker over productkennis en baristavaardigheden.
Project: Ontwikkeling Koffie- en Theetraining
Opdrachtgever: Siebenheller & Partners
Opdracht: ontwikkel een 1-daagse koffie- en theetraining voor horecamewerkers, passend binnen het Goed Getapt Programma. Verzorg de training op locaties in Nederland. Uitvoering voor Barista Company.
Looptijd: november 2007 – december 2011
Resultaat: De koffie- en theetraining wordt door de deelnemers als goed gewaardeerd. Horecamedewerkers brengen de nieuwe kennis en kunde direct in de praktijk en voelen zich zekerder over de producten koffie en thee.
Neem contact op om jouw weg op de koffiemarkt zonder valkuilen te volgen. Of bekijk contentprojecten.