Deze blogpost is anders dan de posts die je eerder las. Afgelopen maanden heb ik geschreven over een jaaroverzicht, vooruitkijken, kiezen en een focus bewaren.

Allemaal mooi in theorie en ook vrij eenvoudig te volgen. Maar wat heb je eraan?

Ik wil graag met je delen wat het voor mij en mijn bedrijf doet. Omdat het kan. 

 

Focus: samenwerken

 

Begin dit jaar, na het jaaroverzicht en met een frisse blik op 2015, koos ik voor een focus op samenwerking. Alles alleen doen is ook niet alles, leerde ik. (En niet alleen bij het werk.)

Ik zocht bewust voor de hand liggende samenwerkingen op en zag nieuwe mogelijkheden. Of eigenlijk: ik begon mogelijkheden te zien die eerst onmogelijk leken. 

 

Zomerproject: Smit Prins

 

Zonder de focus bestond Smit Prins Amsterdam Agency nu niet (zomerproject 2015).

De samenwerking met Eline Prins blijft niet beperkt tot The Amsterdam Coffee Festival, waarvoor we samen bergen werk verzetten.

Vol energie werken we nu samen met Jennefer en Marjolein aan boeiende projecten, die ik alleen nooit aan zou gaan.

Ik blijf beschikbaar als mentor/adviseur voor ondernemers, wat prima aansluit bij Smit Prins. Onze focus is om juist de ondernemers die met plezier hun producten en diensten leveren, te helpen er een gezonde boterham mee te verdienen.

Die focus is dus niet veranderd, het complete pakket wel. 

 

Ananas?

 

En dan is er nog die profielfoto op Facebook, het lijkt wel een ananas! “Waarom?”, is de meest gestelde vraag.

Het heeft alles te maken met een focus op Dublin, je hoort het binnenkort vanzelf.

Very pineappely.